Понеділок, 29 Квітня 2024, 06:34:50
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Заячицівської ЗОШ І-ІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 10
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка директора школи

 

Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів с.Заячиці

   

 

  

   ЗВІТ   ДИРЕКТОРА

       
Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2016-2017 навчального року.

 

 

 

    У своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положенням «Про загальноосвітній навчальний заклад» та іншими законодавчими документами України, що регламентують роботу навчального закладу, Статутом школи, правилами внутрішнього розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, іншими нормативними документами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

    Відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад керівники навчальних закладів щорічно звітують перед загальними зборами колективу навчального закладу. Органом громадського самоврядування загальноосвітнього навчального закладу є загальні збори його колективу, що скликаються не менше одного разу на рік.

2. Загальна інформація про школу

Рік заснування

1964 рік

Директор школи

Багнюк Ганна Андріївна, освіта вища, за фахом учитель біології, спеціаліст вищої  кваліфікаційної категорії. Заклад очолює з серпня 2011 року.

Контингент учнів

На кінець 2016/2017 навчального року у 9 класах навчається 51 учень, з них 1 – 4 класів – 17 учнів, 5 – 9 класів – 34 учні.

Мова навчання

Українська мова

 

 

Педагогічний колектив

 Педагогічний колектив нараховує 16 педагогів, з них 15 мають вищу освіту, 1 – середню спеціальну. Вищу кваліфікаційну категорію мають 5 вчителів, І кваліфікаційну категорію – 8 вчителів, ІІ кваліфікаційну категорію – 2 вчителі, категорію „спеціаліст” – 2 вчителів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Кадрове забезпечення

    Відповідно до ст. 45 Закону України «Про загальну середню освіту» штатний розпис закладу встановлюється відділом освіти Локачинської районної державної адміністрації на підставі Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів.

    Кадрове забезпечення школи здійснюється в повній відповідності з навчальними планами загальноосвітнього навчального закладу.

    У 2016/2017 навчальному році школа була забезпечена штатними працівниками на 100 % .

    У 2016/2017 навчальному році було прийнято 2 працівника за строковим договором, з 2 трудові відносини буде продовжено в наступному навчальному році. В школі працював 1 педагогічний працівник за сумісництвом (вчитель образотворчого мистецтва Тур В.В.), з ним буде продовжено трудові відносини в наступному році.

    Пріоритетом у підборі кадрів є високий професіоналізм, володіння навичками ІКТ, прагнення до саморозвитку, активної професійної діяльності, працездатність, комунікабельність.

    Варто відзначити склад постійних педагогічних працівників.

    Всі вчителі  працюють за фахом.

    Педагоги мають можливість удосконалювати свою фахову майстерність на курсах підвищення кваліфікації й успішно проходити атестацію.

   Розподіл педагогічних працівників за фахом і кваліфікаційними категоріями:

 

 

 

 

 

4. Методична робота

У школі діє певна система методичної роботи. Педколектив працює над проблемою: «Інноваційні технології – крок до творчості й успіху». До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають

педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. В організації методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності творчих груп, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби (комп'ютер, копіювальна техніка), тощо.

Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп. Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на належному рівні.

У закладі систематично проводиться моніторинг стану викладання та рівня знань, умінь, практичних навичок учнів із навчальних предметів, формування компетентностей, який дає можливість отримати об’єктивну інформацію про стан викладання та рівень знань, умінь , практичних навичок учнів з предмета, спрямованих на основі цих досліджень заходи з підвищення якості вивчення предмета, надати необхідну організаційно-методичну допомогу вчителям-предметникам із метою поліпшення стану навчання предмета. Протягом навчального року здійснювався контроль за станом викладання української мови, географії, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва.

На початку навчального року було видано наказ по школі від 05.09.2016 107 «Про структуру методичної роботи з педагогічними кадрами та головні завдання її організації у 2016/2017 навчальному році».

Протягом року відбулися проблемні семінари «Інноваційні процеси у створенні сучасного уроку», «Технології компетентісно орієнтованого підходу до навчально-виховного процесу».

 

Постійно здійснювався супровід інноваційної діяльності, а саме: надання методичної допомоги та консультацій щодо здійснення інноваційної діяльності педагогічними працівниками школи, організаційно-методична допомога в створенні презентаційних матеріалів, оновлення електронних банків даних про здійснення інноваційної діяльності вчителями. Заслуговує досвід роботи вчителя фізики Барановського О.П. із системного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій. Епізодично використовують інноваційні технології навчання такі вчителі: Онищук Г.Г., Лінник М.М., Брош Л.В., Лисанюк Т.М.

Вчителі Брош Л.В., Барановський О.П. розмістили авторські конспекти уроків на предметних методичних порталах та відмічені сертифікатами учасників.

У березні 2017 року на базі школи відбувся семінар для вчителів англійської мови з відкритим уроком у 6 класі. Присутнім вчителям продемонструвала свій досвід роботи Онищук Г.Г.

Велика увага приділяється роботі щодо своєчасного проходження вчителями курсів підвищення кваліфікації. З цією метою на початку навчального року складається заявка на проходження вчителями курсів з основного предмета і вчителів, які працюють не за фахом або викладають декілька предметів. У 2016/2017 навчальному році 6 педагогічних працівників пройшли курси підвищення кваліфікації при ВІППО:

  • педагог-організатор Огродніча Т.П.;
  • вчитель української мови та літератури Брош Л.В..;
  • директор школи Багнюк Г.А.;
  • вчитель трудового навчання та інформатики Брош Р.П.
  • вчитель історії Лялюк Н.І.
  • вчитель географії Лисанюк Т.М.

У 2016/2017 навчальному році була атестована на відповідність раніше встановленій кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» вчителю української мови та літератури Брош Л.В..

Під час атестації було вивчено досвід роботи вчителя шляхом відвідування уроків, проведення співбесід, відвідування відкритих уроків та виховних заходів, що дало змогу об’єктивно оцінити роботу вчителя, який атестувався. Загалом атестація пройшла в діловій доброзичливій атмосфері.

Найважливішою індивідуальною формою науково-методичної роботи є самоосвіта педагогів. До найважливіших завдань самостійної роботи учителів відносились: вивчення нових програм і підручників, аналіз їхніх дидактичних та методичних особливостей; самостійне засвоєння нових технологій навчально-виховного процесу; оволодіння методологією і методикою педагогічного дослідження; активна участь у роботі науково-методичних семінарів і методичних об'єднань, різних творчих груп; підготовка методичних розробок; систематичне вивчення передового педагогічного досвіду.

Результати самоосвіти вчителі репрезентували на кожному її етапі, брали участь у семінарах, інформуючи на засіданні методичного об'єднання, доповідаючи на психолого-педагогічних семінарах, педагогічних читаннях.
Самоосвіта є найгнучкішою формою отримання знань, тому що вона здійснювалася на діагностичній індивідуалізованій основі.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930